Pai

Efter att jag varit i Chiang Mai  tog jag mig upp mot den lilla byn Pai. Här finns det i stort sett ingenting att göra annat än att ta det lugnt, gå på nattmarknaden och att åka omkring på en motorcykel till olika vattenfall, tempel osv. 
Pai är verkligen hur fint som helst. Underbar natur med kullar och allt möjligt och med en alldeles lagomt avslappnad stämning efter att ha varit i Sihanoukville så länge.
 
Jag kom dit en dag senare än mina kompisar så det hade redan hunnit med allt det roliga. Härligt nog bumpade jag in i Danny som jag känner från Sessions Bar i Sihanoukville så det slutade upp med att jag drog runt med honom en hel dag och kollade mig omkring.
Jag och Danny på motorcykeln
 
Ett av vattenfallen vi åkte till
 
Vi besökte en canyon där vi promenerade runt en massa och gångarna bestod bara av smala stigar med höga höga stup om sidorna. Lite skrajsen var jag vid vissa tillfällen kan jag lova.
 
En drive-by bild...
... och en till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0