The Dorm

Mitt boende här är inget att skryta om. Det är så basic som det kan bli, men satiken så kul vi kan ha där inne! Stökigt till tusen, svettiga män och bara totalt kaos. Jag kan inte klaga, ÄLSKAR det!! Igår var troligen den bästa natten/morgonen i dormet hittills. Kan inte förklara varför, man måste vara här och uppleva det.
 
Utsikten från rummet. Baren jag jobbar vid är ett av husen där borta på andra sidan
 
Bor inne i den vita dörren. Otroligt fin framsida!
 
Utanför ytterdörren. Vi sopar rummet varje dag och all skit sopas bara ut rätt genom dörren.
 
"Hallen"
 
Och sist så har vi dormet. Rent och fint som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Grymt bra inlägg du delar med dig av här på bloggen. Jag tar nämligen planet ner till asien på söndag och ska köra asien runt jag med! Tänkte ställa en snabb fråga: Behöver man något speciellt visum för att jobba i Kambodja?

Fortsätt uppdatera, så jag har något att läsa!

Lycka till på din resa, vem vet vi kanske stöter ihop en dag! Simma lugnt.

2013-03-22 @ 13:40:40
URL: http://idastjernstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0