Old from Nap House

Har insett att jag inte lagt upp bider från den tiden då jag jobbade på Nap House innan jag åkte till Thailand. En månad jobbade jag där innan det var dags att packa väskan för att fortsätta mitt äventyr. Bland de absolut bästa människor jag träffat är från där och allt var bara perfekt. 
 
Har tidigare skrivit om allt internt som gjort mitt liv här så bra så kastar upp en hög bilder så att ni får se lite. Har över 2000 bilder här ifrån så det är svårt att välja ut några bra så slumpade ett par stycken. Vill ni se mer så kan ni titta HÄR.
Delar en bucket på dansgolvet. Varför inte?
 
Vaknade upp med lite nya tattoos. Tyvärr var det vattenbrist och jag fick gå omkring såhär i tre dagar. Jag hade dessutom fulla armar med penna. Kände mig fresssshh!
 
Shotguns
 
M.I.NE. = T.E.N. Puch ups on the spot. Denna gång i en restaurang.
 
Utflykt till krokodilfarmen för att mata dem med levande kyckligar. Kul som Satan!!!!!! Video nedan:
 
 
Som vanligt lite krig med barnen
 
St. Patricks day
 
The A-team ♥
 
Alla västerläningar är nu borta, men OJ vilka stunder vi haft tillsammans. Saknar dem alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0