New friends, now gone

Helloj!
 
Efter ett par dagar ensam bestämde jag mig för att börja jobba på The Nap House igen, dels för att hjälpa till då det endast var en västerländsk arbetare kvar och för att ha något mer att göra om dagarna.
Strax efter det kom det många nya härliga människor som började jobba på både JJs och Dolphin Shack (de två andra backpackerbarerna) och vi blev snabbt riktigt bra vänner. Aimee startade på Nap House och vi connectade på en gång.
 
Livet var igen på igen på topp, inget kunde stoppa oss och dagarna flöt på med perfektion. Många grymma kvällar har det varit men tyvärr var det dags för dessa människor att lämna efter 2-4 veckor.
 
Jag har sagt farväl till runt 100 vänner här vilket av minst hälften om inte mer varit riktigt riktigt bra vänner till mig. Det är fortfarande svårt att säga adjö och många tåtar har spillts under min tid här och samma när dessa underbara människor som jag snabbt fick lära känna lämnade.
 
Dagarna är nu tillbaka till det långsamma, men det är bara att hålla i och hitta på annat att göra tills det drar igång igen.
 
Här är några bilder på de senaste älsklingarna:
Jag och Aimee
 
Baz, Tommy och Brad. Favorite boys! ♥
 
Jag, Kari och Marion
 
Goodbye shotguns för Tom, Kyla, Ollie, Marie, Jordan och Jordan. 
Varje gång någon lämnar tillkallas en farväl shotgun. Tradition som inte får brytas!
 
Glömt namn(oops!) Jag, Aimee, Kyla och Jordan
 
Marion, Sam och Jag
 
Aimee, Jag, Anders och The Nap boys
 
Brad, Tommy och Jack
 
Under den månad som Marie var här vart vi OTROLIGT bra vänner. Saknas!
 
JJs vännerna minus Ollie och Kyla. Annars så Jordan, Tom, underbara vakten Mr. Tuk, Jordan och Marie
 
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Jag bruka kolla på din blogg, den är jätte snygg, stilren, professionell. snygga bilder:D

2013-10-22 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0