Back in Sinville bitches!

Efter lite kulturheter bar jag mig tillbaka till Sihanoukville med Angelica, Amanda och Micke vid min sida. Synd nog var Amanda sjuk den största delen av tiden så jag och Angelica var ute och härjade om både kväll och dag. Riktigt kul var det att kunna visa vad det är jag sysslat med de senaste 3något månaderna. Det blev mycket häng om dagarna, Sessions, en grym Booze cruise och sen en standard utgång varje kväll.
 
Allt börjar med att jag måste lära de stackars små nybörjarna att göra shotguns. Det slutade upp med att jag alltid fick göra dem själv istället :/ newbies..
 
Midnight shotguns på Dolphin baren = rital!
 
Jossing it up!
 
Ankan testar styrkan mot lilla Pia
 
Mina jobb kompanjoner och Ankan
 
Mycket tid spenderades på Sessions där saker alltid spårar ur. Vi kommer dit och boom:
Mannen, myten, legenden Wandy McWandersson startar vattenkrig...
 
...och attakerar oss med vit sprayfärg
 
Efter sprayfärgen fortsätter det att gå utför...
 

Finner inga ord........................
 
Sessions crew
 
Yup, de är normala!
(Sarom, David, Pack och Wandy)
 
Det var Booze cruise med Doplhin Shack en av dagarna. Fanns inte alls i tankarna att vi skulle åka med den men när alla Sessions pojkarna i sista minuten bestämde sig för att hoppa på så föll jag för trycket och Ankan hade inte mycket att säga till om. Är så otroligt glad att vi for på den. Satan så kul det var och de älskade Sessions pojkarna... jag vet inte ens vad jag ska säga om dem. De är alldeles för underbara och galna så det finns inte ♥
 
David och Wandy
 
 
Whiskey shot race. Boys vs girls
 
 
Efter ett par dagar var det dags för vännerna att dra tillbaka till Thailand medans jag valde att stanna kvar ett litet tag till.
 
Peace xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0