Back in Cambodia - Siem Reap

I Bangkok mötte jag upp med Angelica, Amanda och Micke för att åka tillbaka till Kambodja med dem och se det jag missade innan. Det var den underbara staden Siem Reap och de fantastiska templen runt Ankor Wat som jag missade under min förra vistelse och de är ett absolut måste att se om man befinner sig i kambodja. 

Vi klev upp tidigt tidigt på morgonen för att bege oss mot templen och se solen gå upp bakom Ankor Wat. Det var något så otroligt vackert och efter det blev det bara bättre och bättre. Alldeles för svårt att förklara alla temple så slänger upp en hög med bilder. Enjoy!!
 
Påväg mot templen för att kolla på soluppgången
 
Det var värt att stiga upp fyra på morgonen för detta
 
Vi flyttade oss till ett annat tempel som var helt otroligt! Massiva ansikten vart du än tittade och så mycket underbara detaljer i varje vrå.
 
Ännu ett nytt tempel och detta klätt med träd huller om buller.
 
Efter tre tempel gav jag och Angelica upp medan Amanda och Micke kämpade vidare och körde på med önnu ett. En riktigt bra dag med otroligt god middag och härlig utgång. Ankor Whaaaat?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0