Hoa's Place

Tjabba tjena hallå!
 
Jag blev rekommenderad av en kille som jag snabbt åt frukost med en gång att åka till ett litet guesthouse, Noa's Place, som ligger mitt i ingenstans mellan städerna Danang och Hoi An. Troligen ett av de bästa tipsen någonsin!
 
Jag bestämde mig för att testa och det visade sig vara ett grymt charmigt litet ställe med stranden bara 50 meter bort. Alla som bodde där var hur trevliga som helst och variationen på människor var bara för underbar.
 
Dagarna spenderades med långa strandpromenader, bokläsning, Yatzi, solning och en utflykt till Marble Mountains Om kvällarna åt alla middag tillsammans som en enda stor glad familj och efter det följde alltid öl och prat i timmar.  Kan inte bli mer perfekt! Det blev bara två nätter där, men jag skulle lugnt kunna stanna en vecka till.
 
Vietnamesiska fiskebåtar

Utsikten från toppen av Marble Mountains.
 
Nedanför bergen ligger Marble Town. Verkade inte vara allt för stort, men såhär såg det ut genom hela byn.  Marmor verkligen överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0