Äntligen framme

Hejsan!
 
Det tog sin tid men nu har jag äntligen kommit fram till Hanoi, Vietnam, efter en sisådär 45 timmar. Lagomt less, kall, rädd men inte alls jetlaggad.
 
Resandet började med en kort flygtur ner till Stockholm med övernattning på Arlanda. Jag flög sedan vidare till Amsterdam där det vart en snabb mellanlandningen och sen vidare mot Kina. Mellanlandningen i Kina måste varit bland det jobbigaste på länge. 17 timmar var jag inspärrad på denna flygplats från helvetet. 10 grader var det där inne. 10 GRADER(!!!), absolut max 13. Jag trodde jag skulle dö, men bortsett från det så har allt annat med resan gått riktigt bra.
 
Nu är det dags att krypa ner i sängen och ta igen lite förlorad sömn. Imorgon blir det min första riktigt dag i asien någonsin. Kommer bli spännande!
 
Sovplatsen på Arlanda. Hade det förvånansvärt mysigt med min väska. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla och Sven

Hoppas det är varmare i Hanoi. Här i Umeå har vi 10 grader kallt. Kram

2013-01-06 @ 22:12:50
Postat av: Mamma

Åh, vad skönt att du är framme :) Du får ta och hitta på lite varma aktiviteter. Kanske uppsöka ett spa och bada varmbad :) Skriv ofta med många bilder. Saknar dig så!

Älskar dig!
Puss o kram från mamma!

2013-01-07 @ 09:35:10
Postat av: mia

Åh hurv för kalla flygplatser! Skönt att du kommit fram säkert. Nu vill vi se bilder, bilder och bilder. Kram!

2013-01-07 @ 14:38:34
URL: http://detarvimotvarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0