A sad day

Tjaa!
 
Sista dagen i Mui Ne idag. Känns tungt att behöva lämna detta underbara lilla paradis. Mui Ne har verkligen varit över mina förväntningar (hela Vietnam har) och jag har haft en underbar vecka här. Hoppas hoppas att jag kan återkomma någon gång i framtiden.
 
Jag sa tidigare att vi förlängde vår vistelse här med två dagar, det slutade upp med fem, hehe :]
Skulle kunna stanna i två veckor till och ha minst lika roligt, men det är nu dags för nya äventyr. Hoppade på bussen till Saigon runt 13.30 idag och kom fram vid 19-tiden. Det här kommer troligen bli mitt sista stopp i Vietnam innan jag drar över till Kambodja.
 
Igår var i sista kvällen för de flesta av oss i Mui Ne så vi drog ihop ett gäng och bar iväg för lite seafood vid havet. Vi drog efter middagen vidare till en bar som heter Pogo. Som alla andra barer i Mui Ne så är de extremt avslappnade. Vi tog upp några bean-bags på taket, lekte lekar och hade det skoj. Kvällen avslutades, som vanligt, på Dragon Beach.
 
 
Sista strandhänget med Mika, Chris, Andy och Liam
 
Försökte tappert fånga en bild på hur det ser ut i "byn". Känner inte att jag lyckades allt för bra, men men...
 
Såhär kan det se ut längst seafood restaurangerna 
 
Middag
 
Med bean-bags på taket på Pogo's
 
Dragon Beach innan det dragit igång. Runt puffarna är där vi håller till som mest och jag Älskar det!
 
Sista frukosten spenderades ensam men glad var jag ändå. Toppenväder och färsk frukt med yoghurt och müsli på favorit restaurangen. En perfekt avslutning på en perfekt vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0