15 days later

God morgon! 
 
Det har nu gått 15 dagar sen jag kom fram till Hanoi. Tiden går så snabbt och så långsamt på samma gång. Det känns som att jag varit bort i nästan två månader. Än så länge har allt verkligen varit över förväntan och jag är så exalterad över att jag har fyra månader till av detta. Ååååhh.. ALLT ÄR FANTASTISKT! Kan inte beskriva med ord hur bra jag har det.
 
Att fara iväg ensam är, även om det var läskigt i början, det absolut bästa beslutet jag tagit. Jag har träffat de trevligaste människorna någonsin och jag har inte varit ensam en endaste liten stund sen jag kom hit, inte mot min vilja iallafall. Vill man vara med någon så hittar man någon inom ett par minuter, om ens det. Allting flyter på helt perfekt och jag har aldrig stött på något problem med något. Ibland kan det vara lite knepigt att kommunicera med lokalbefolkningen, men för det mesta fungerar det fin fint. Jag hade aldrig kunnat drömma om att det skulle bli så här bra!
 
Jag träffade en kanadensisk tjej, Mika, som jag kom överens med rikitgt bra när jag bodde på Hoa's. Vi bestämde oss för att fortsatta vår resa ner genom Vietnam tillsammans. Dock så reser vi bara lite halvt som halvt med varandra. Många kommer troligen tycka det är konstigt, men vi åker aldrig samma buss eller bor i samma rum. Vi bestämmer dock i förväg vart vi ska och vart vi ska bo och så möts vi upp där. Det har fungerat toppen än så länge.
 
Living the good life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0