JJ's Playground

Tjenixen folket!
 
Uppdateringen är seg och kommer troligen vara det sålänge jag är kvar i Shianoukville. 
 
Jobbet fungerar finfint! Även om det är väldigt påfrestande och jag är konstant trött så har jag en underbar tid och älskar det. Vet fortfarande inte hur länge jag kommer stanna, men förhoppningsvis en månad till iallafall :)
 
Om det är någon kotte där ute som är intresserad av hur mina dagar ser ut så är det ungefär såhär:
 
Vaknar 12-13 tiden och hänger omkring i rummet tills det är dags att dela ut flyers.
1430 börjar vi dela ut flyers på stranden i ungefär 45min-1h.
Är ledig fram till 18. Dushar, sitter vid datorn och bara latar mig i allmänhet. 
1800-1930 delar vi ut flyers längst huvudgatan.
1930 är det familjemiddag och efter det går alla tillbaka till rummet, larvar sig och gör sig iordning inför kvällen.
2100-0300 jobbar jag i baren. Delar ut gratis shots, dansar, står bakom baren och går runt och är social.
 
Det kanske låter som mycket arbete, men det är inte krävande alls. Det sista passet speciellt, det är långt, men det är inte riktigt att jobba heller. Känns som vilken utekväll som helst och jag har verkligen det bästa tiden medan jag gör det.
 

Det är dessa vackra damer har jag äran att arbeta med. Visst är dem söta?
Ladies night(eller Lisa night som vi kallade det)! Alla utom två hade äran att bära mina kläder under kvällen. 
 
Bass och Harrison
 
Jag och Cherry
 
Träffade på Mika. Har saknat henne så :))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0