Lugna sköna dagar

Jag vet, jag vet, jag är helt värdelös på att uppdatera! Men sanningen är att det inte finns så mycket att skriva om. Allt rullar på som vanligt, vi stiger upp och spelar lite poker (vi har nått första månadens mål, YAYY!), hänger vid stranden och ser lite serier innan det är dags för att ladda upp inför morgondagen.

Planerna har ändrats lite så det blir att vi stannar i Wanaka i någon vecka till.
Flygresan tillbaka till Australien är bokad nu också, den 6:e April landar vi i Sydney. LÄNGTAR! ♥

Lite allmänfakta till alla smarta fiskar där ute: Wanaka blev nyss utsedd till en av världens top 25 bästa skidorter av National Geographic. Inte dåligt!


Sommarlviet här är något utöver det vanliga. Om du är vid sjön en solig helgdag så kommer du garanterat att se minst 2 vattenskotrar, tre som åker wakeboard/vattenskidor, några som är ute i kanoter, vissa som står och paddlar på surfbrädor, några som seglar och ett par som kör jetbåtar. Sååå mycket rörelse, såå underbart!!

Mina små bäbisar! Jag älskar dessa små rackare som alltid promenerar förbi en när man ligger och solar.  En liten stor tönt som jag är så har jag självklart alltid med mig lite bröd som jag brukar mata dem med :)

Öl och kakor i solnedgången. Mysigt!

/Lisa
Trackback
RSS 2.0