Solsken och bio

Igår tog vi en spontantripp till bion och såg The Decendants. Visste inget om filmen innan så jag vart glatt överraskad av hur bra den var. Rekomenderas! George Clooney gjorde en grym roll som han även är Oscar nominerad för.

Annars då.. Juste, jag har börjat inse att det snart är dags för oss att börja resa runt på riktigt i australien, eller två månader kvar, men tiden går snabbt!  Vi har i stort sett inte planerat något inför detta så jag ska börja arbeta lite på det nu. Tänkte det skulle vara kul att göra en lista på 100 saker som jag måste gjort/sett innan jag kommer hem. Om jag lyckas klistra ihop något så lägger jag självklart upp den här sen :)

Vi gick till en liten kulle mitt i byn och åt lite go kakor. Mummsi!


Det var så himla varmt på kullen så drog ner till stranden och svalkade mig med en Calippo

/Lisa
Trackback
RSS 2.0