Innan jag kommer hem

Trodde lite för bra om mig själv där i förra inlägget märker jag. 100 punkter skulle jag inte ens orka meka ihop även om mitt liv hängde på det. Nej, mindre får det bli!

Här har ni:

(100)30-saker-att-göra-i-Australien

  1. Besöka Australian Zoo
  2. Åka AquaLoop på Wet n’ Wild
  3. Äta kängurukött
  4. Lyckas bodysurfa elegant!
  5. Köra runt på Fraser Island
  6. Segla Whitsundays
  7. Ta dykcertifikat i Barriärrevet
  8. Ha en BBQ på stranden
  9. Se valar i Hervey Bay
  10. Snorkla i ett vrak
  11. Klappa en känguru
  12. Äta krokodil
  13. Gå på koalaspaning
  14. Lära oss att surfa bra
  15. Smaka Vegemite
  16. Dricka goon
  17. Smörja in sig med MAAASSOR av solskydd
  18. Fånga en kakadua på bild
  19. Leva livet i Byron Bay
  20. Kika lite på Operahuset
  21. Åka en färja i Sydneys hamn
  22. Gå på Taronga Zoo
  23. Bada på Bondi Beach
  24. Smaka Fish&Chips
  25. Besöka Nimbin
  26. Vandra i en tropisk regnskog
  27. Äta en sötsak av Adriano Zumbo
  28. Djuphavsfiska?
  29. Kolla på solnedgångar
  30. BADA I MASSOR! :D :D :D

/Lisa


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej goa gumman.

Jag vill gärna ha bildbevis när du äter 2 av Australiens delikatesser

KROKODIL Å KÄNGURUKÖTT

Kram,Kram

2012-02-18 @ 07:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0