Arbetslös

5 DAGAR KVAR!! 5 små fjuttiga dagar och jag har fortfarande svårt att förstå att det snart är dags. Tror inte jag riktigt kommer förstå förrän jag sitter på flygplatsen, om ens då, men fy vad jag längtar! 

Idag var det sista dagen på jobbet. Kommer att sakna kära dosen, men det känns riktigt skönt att ha kommit ett steg närmare resan. Nu är det verkligen inte lång tid kvar och det är dags att ta tag i saker på riktigt. Har varit väldigt dålig på att ta tag i de sista detaljerna, men nu när jag är helt ledig så blir det skärpning!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Mia

Efter att ha lusläst allt här nu så måste jag säga att jag känner mig betydligt lugnare ;) Ni verkar ju ha stenkoll på läget. Men fy vad vi kommer att sakna dig. Märkligt, när du är hemma så kan det gå läänge innan vi ses men då är du i alla fall bara 5 mil bort. Annat är det nu...

Förresten, oroa dig inte för kakorna, ge mig en adress så lovar jag att bli din privata ballerina-leverantör. KRAM!

2011-11-02 @ 20:29:39
URL: http://detarvimotvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0