Packlistan redo!

Hallå där!

Efter ett långt samtal på Skype så har jag och Erik äntligen lyckats fixa ihop en riktig packlista med allt vi ska ha med oss. Nu är det bara att dra igång med själva packningen! Troligen kommer detta att ske imorgon då jag kommer att ha fullt upp med annat de sista dagarna.
Måste dock säga att jag känner en liten hatkärlek till just den här packningen. Älskar att packa och speciellt att skriva listor (tönt, jag vet), men samtidigt är det något med den här packningen som känns så oerhört jobbigt. Så mycket att tänka på när det kommer till vart allt ska ligga osv. och så oerhört mycket saker som ska med. Har ingen aning om vart jag ska börja, men det får jag ta och brottas med imorgon!


/Lisa

 


Kommentarer
Postat av: anka

jäävlar vilken lista ;P

2011-10-27 @ 20:19:34
Postat av: Simon

Vad fint du skriver Lisa!

2011-11-01 @ 19:42:30
Postat av: Helena

Vill ju läsa hela ;)

2011-11-04 @ 22:46:38
Postat av: Matilda

Epilator! <3 Det är faktiskt guld värt!

2011-11-05 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0