YES!

Packningen är färdig!! ÄNTLIGEN! Tog längre tid än jag hade planerat, men nu mina vänner är väskan klar. Känns riktigt skönt!
Hänger med nya vännen!

Det är rekomenderat att man ska packa om väskan fyra gånger innan avresa, och jag börjar nu förstå varför. Åtta månader är en lång tid och man vill att allt ska bli bra.
Jag började med att plocka fram allt för att få en överblick av hur mycket som skulle med, och sen var det bara att sätta igång. Tre packningar senare kände jag mig nöjd. Troligen kommer det ske en del skysteringar under resan, men det kan man nog inte komma undan.

TIPS! Om du ska packa en ryggsäck se till att placera alla tunga saker närmast ryggen, alla mellantunga över dem och de lättaste längst ner så det blir lite skonsammare för ryggen.



Ciao!

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Mia

BRA JOBBAT!! Imorgon åker ni ju. Kan tänka mig att det pirrar ganska bra i magen just nu ;) Kram!

2011-11-04 @ 13:31:14
URL: http://detarvimotvarlden.blogg.se/
Postat av: Helena

Kan du inte skriva en packlista så man får tips på vad man ska ha med sig?

2011-11-04 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0