Surf Camp Australia

I måndags drog vi iväg på surfcamp. Vi spenderade de kommande tre dagarna vid vackra "Seven mile beach" som ligger bredvid den lilla byn Gerrora, 2 timmar söder om Sydney. Vi åkte med Surf Camp Australia och de är verkligen kanon, rekommenderas starkt! Önskar verkligen att vi hade stannat där längre än de tre dagarna vi var där. Har inte så mycket att säga utom att jag redan längtar tillbaka. Det bästa på resan än så länge :)

Seven mile beach


Team Chicken&Dynomite soup


Vem kan!


Två av våra fina ledare


Campet


OMG! Vi hittade en Hayden!


Glömde smörja in handen så fick en otroligt vacker wetsuit-bränna! Min hand är nu vacker och gyllenbrun medan resten av mig är blek och deprimerande


Våra förtjusande ledare. Ett riktigt skönt gäng!



Update: Är ju så dum så jag glömmer att berätta hur det var att surfa så här kommer det: Det var FANTASTSIKST! Att lyckas stå på brädan var inte alls lika svårt som jag först trodde att de skulle vara, dock så hade vi stora nybörjarbrädor så det beror väl på det. Fick en mindre bräda senare och då vart det betydligt svårare, så nog är det svårt om man ska surfa "på riktigt". Bra träning är det också. Kroppen var öm och slutkörd varje dag.

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Eriks pappa Johan

Det ser härligt ut. Jag räknar med att ni lär mig att vågsurfa när ni kommer hem :-)

2011-11-20 @ 17:49:35
Postat av: Mia

Skönt att höra från er igen, har nog funderat :) Härligt att ni har det så bra, är inte ett dugg avundsjuk ;) Här hemma i sverige har det snöat för första gången idag, det ni! Fortsätt njut och sköt om er. Kram!

2011-11-20 @ 22:04:01
URL: http://detarvimotvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0