Happy birthday to me!

Då var man 20! Jag har haft en helt underbar födelsedag här borta, troligen den bästa någonsin! Det var zoobesök och IMAX som stod på schemat denna fantastiska dag. 

Dagen började med att vi tryckte i oss lite mackor för att snabbt hinna ta oss till zooet. För att ta sig dit var vi tvugna att åka färja = mys. Väl framme vid Taronga Zoo var det bara att börja vandra och OJ vilket ställe. Det är ett av världens största zoon och den tar nog pris över bästa utsikt också.

6 timmar senare var vi klara och det var dags för att få i sig lite mat. Vi slog oss ner på Cargo bar i Darling Harbour. Ett riktigt härligt stället med stor uteservering och världens trevligaste personal. Eftersom det var min födelsedag överraskade dem mig med en magisk creme brulee med tända ljus samtidigt som dem spelade maraccas och sjöng. Kunde inte ha önskat något bättre!

För att avsluta kvällen såg vi Reel Steel på IMAX och det var AMAZIIIIING! IMAX har världens största bioduk och den rackarn var inte liten. Den tog upp hela synfältet så det var verkligen som att man var inne i filmen. Filmen var över mina förväntningar  det är alltid bra! (Mamma, se den!)


Från färjan

Lite bergsgetter

Vi såg en sälshow, otroligt mysig och charmig. Troligen det bästa på Zoot!

Lite streching. Inte den dummaste utsikten!

Cp face @ Cargo Bar

/Lisa


Kommentarer
Postat av: maja mrs. pölsa norberg

Åh lisa du är så söt!

Saknar dig :(

2011-11-10 @ 07:29:23
URL: http://majanorberggg.blogg.se/
Postat av: Mamma Maria

Vilken fin födelsedag du har haft. Du har blivit så brun redan :) Du är så vacker Lisa. Kram på er båda och ta hand om varandra :)

2011-11-10 @ 09:57:18
Postat av: Pappa

1. Grattis på din födelsedag (igen)

2. Oj vilka härliga bilder.

3. vilken fantastisk födelsedag, önskar att jag hade varit med.

4. sist men inte minst. Älskar dig.

//Pappa

2011-11-10 @ 10:45:18
Postat av: Mamma Maria

Lisa, jag ska se filmen så snart jag kan. Blir spännande :) Kraaam! Love U!

2011-11-10 @ 10:58:58
Postat av: angelica

grattis lisa och awesome att du är så bra på att uppdatera!! love it! sjukt fina bilder också och du har världens gulligaste cp face

2011-11-10 @ 11:11:49
Postat av: Amanda

Grattis i efterskott sparven;) Man blir ju inte lite avis, ni ser ut att ha det superbra! Och jag håller med angelica, sötare cp face får man ju leta efter

2011-11-11 @ 08:29:41
Postat av: Maria

Åh vilken härlig födelsedag du verkar ha haft! Kram

2011-11-11 @ 23:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0